Historická vozidla ČSAD Semily
ŠKODA 710 RTO s vlekem

  Prvním historickým vozem ČSAD Semily  se stal vůz původem vyrobený v roce 1968. Vůz prošel renovací ve středisku Hořice, která probíhala v letech 2007 - 2009. Na voze bylo odpracováno kolem 3600 hodin a celková hodnota opravy byla 1 283 373,- Kč. Autobus je nad přední nápravou vybaven motorem LIAZ o výkonu 117,8 kW, 5+1 stupňovou převodovkou a dokáže vyvinout rychlost 75 km/h.

  • Rozměry délka: 10840 mm, šířka: 2500 mm, výška: 2980 mm.

 Vůz je vybaven tažným zařízením, na které je od roku 2010 připojován rovněž zrenovovaný vlek z roku 1978 vyrobený podnikem Jelczanskie zaklady samochodowe - JELCZ.

  • Rozměry délka: 8410 mm, šířka: 2500 mm, výška: 2865 mm.

           
     
Karosa ŠL11

  Druhým historickým vozem se stal v roce 2010 autobus Karosa ŠD11 vyrobený v roce 1972 v Karose Vysoké Mýto. Vůz je vybaven motorem ML 634 o výkonu 154,9 kW.

  • Rozměry délka: 11170 mm, šířka: 2500 mm, výška: 3120 mm.

        
     
ŠKODA 706 RTO MTZ

  Dalším zástupcem v historickém vozovém parku je opět vůz Škoda v městském provedení 706 RTO MTZ pocházející z roku 1972. Vůz je vybavený 5+1 stupňovou převodovkou a motorem se zdvihovým objemem 11 781 cm3. Autobus prošel důkladnou rekonstrukcí v dílnách BusLine.

  • Rozměry délka: 10810 mm, šířka: 2500 mm, výška: 2980 mm.

           
  
Karosa LC736.20

  V roce 2017 byla dokončena rekonstrukce dalšího historického skvostu. Tentokráte o něco mladší zástupce výrobního programu z podniku Karosa Vysoké Mýto, vůz LC736.20 z roku 1987 s motorem ML 637. Ve vozovém parku ČSAD Semily bylo provedení LC736 zastoupeno celkem sedmi kusy pouze však jeden shodného typového označení LC736.20 - SM 51-56. Vůz byl vyřazen v roce 2004 a do dnešního dne se nezachoval.

  • Rozměry délka: 11055 mm, šířka: 2500 mm, výška: 3165 mm.

        
        
Historická vozidla ČSAD Semily